reklama

Piata žena a hardcore

Sobota večer. Doma typický príklad večernej pohody pred televízorom. Obývačka naplnená radosťou z tejto obyčajnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Zrazu sa ozval prudký náraz dverí z bytu pod nami. Už prišiel... Náraz, tentokrát ešte o čosi silnejší ako inokedy, mi prezrádzal, že toto bude dlhá noc.

Podvedome som ovládačom pridal hlas a snažil sa vnímať slová akejsi hlúpej reklamy. Hluk prichádzajúci zdola však naberal na intenzite každou minútou, a tak sa po chvíli nedalo prepočuť opakujúce sa výkriky:

„Ty ....., kde si dala tie peniaze? Okamžite otvor!“

Potom sa rozľahlo ticho. Trvalo však len krátko. Kým dvere pod nami nepovolili. Buchot, krik, náraz, drnčiace sklo, nadávky, plač.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Znovu som pridal hlas. Nie preto, že by som nepočul, no práve naopak. Nechcel som počuť. Žiadni susedia tento byt nechcú počuť. Ba keby aj chceli, čo zmôžu? Majú ísť suseda poprosiť, aby ženu už nemlátil? Alebo aby ju mlátil tichšie?

Pokiaľ si len pamätám, vždy to v tom byte tak fungovalo. On mäsiar, alkoholik. Ona kedysi vychovávateľka v materskej škôlke, dnes alkoholička. Začal však on. Ona to len nevydržala a podľahla spolu s ním. Riešenie začala hľadať na zlej adrese...

Smutné, a predsa dnes takmer bežné. Vždy, keď „to“ zasa zdola počujem, spomeniem si na reklamu: „Každá piata žena na Slovensku je týraná...“ Len ťažko sa dá povedať, ako by sa dalo v takýchto situáciách pomôcť. Najistejší spôsob je azda osloviť priamo organizácie určené na pomoc ženám v takýchto situáciách. Rozhodol som sa teda zisť čo-to o postupe pri takýchto prípadoch. Po kliknutí na oficiálnu stránku spomínanej kampane piatazena.sk, sa mi však namiesto sľubovanej domény zobrazila erotická stránka ponúkajúca 100 percentný hardcore...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž, presný odraz nášho postoja.

Hardcore...

Pedro Kováč

Pedro Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem žurnalistiku a hovorím si extrovertný introvert. Minule mi dokonca povedali, že som ako Kinder Surpise - nikdy neviete, čo z neho vylezie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu